selamat datang

SALAM

Perkongsian tulus ikhlas dari hati buat semua yang sudi menjenguk. Sekadar menambah pengetahuan untuk peringatan pada diri sendiri dan juga semua. Gilapkan ilmu yang ada, kongsi pandangan bersama untuk sama-sama membina hidup yang bahagia di dunia dan akhirat. Hulurkan pandangan anda secara peribadi untuk kebaikan bersama.

Tuesday, November 17, 2009

~coret-coret~

Dah lama aku tak coretkan kata kat blog tercinta ni. Banyak benda yang nak dicoretkan tapi entah kenapa tiada ayat yang dapat aku suakan. Dah memang aku bukan dilahirkan untuk menyusun kata puitis. Terlalu banyak kenangan yang hendak aku kongsikan di saat aku meniti hari-hari terakhir di universiti ini. Hari ini rasanya hendak aku luahkan tekanan aku akibat tesis aku yang tak siap-siap lagi. adooiiiii...Otak aku memang lembap, lebam, slow, 'betak'..Dengki betul aku dengan kawan-kawan yang ada capahan minda yang bercabang-cabang. Idea datang macam jet pejuang je...Zupppppp...tapi aku, entah apalah yang nak jadi. Tak pernah aku berada dalam tahap tekanan macam ni. Tak pernah aku sampai nak menitiskan airmata akibat assigment. Tapi kali ni, airmata aku tak payah dipaksa-paksa. Bila-bila masa je aku boleh menangis. Aku memang tertekan sangat. Kadang-kadang rasa macam nak mengalah je tapi takkan ada yang akan bersimpati dengan aku. Aku memang lembap. Itu yang pasti. Dan paling pasti, aku ada satu disorder..OBSESSIVE COMPULSIVE DISORDER..memang sedang mengganggu kefungsian hidup aku sekarang..tolong aku, bantu aku.. :-(

1 comment:

  1. OCD?are u sure..whatever pon, a best of luck to u na..sume kwn2 kita yg lain pon sama hdpi mslh yg sama.tapi mgkin tu yg terbaik utk kita dlm proses blaja ni.cuma masing2 yg menanggung beban kt kpala sendiri smpai xterlyn doh..including me..cayok2!

    ReplyDelete