selamat datang

SALAM

Perkongsian tulus ikhlas dari hati buat semua yang sudi menjenguk. Sekadar menambah pengetahuan untuk peringatan pada diri sendiri dan juga semua. Gilapkan ilmu yang ada, kongsi pandangan bersama untuk sama-sama membina hidup yang bahagia di dunia dan akhirat. Hulurkan pandangan anda secara peribadi untuk kebaikan bersama.

Saturday, December 5, 2009

~kisah latihan ilmiah~

Dah lama aku simpan keinginan untuk aku ceritakan sedikit pasal alkisah latihan ilmiah aku. Semenjak kebelakangan ini, aku rasakan semakin seronok untuk aku menulis dan meluahkan apa yang aku rasa.Tapi aku masih lagi tak mampu untuk meluahkan semuanya kerana this is not my realself. Akhirnya, setelah bertungkus-lumus, inilah hasilnya dan aku tak pasti sama ada apa yang aku buat ini adalah yang terbaik. Apa yang ada dalam fikiran aku masa tu, aku cuma nak siapkan latihan ilmiah ini sebab aku dah jemu dan muak dengan semua ni. Otak aku memang bukan otak yang educated. Masa aku menjalankan survey bagi memenuhi kehendak latihan ilmiah aku nie, aku ada terfikir yang aku nak lakukan lagi sekali mengikut kemampuan yang aku ada sebab aku rasakan tajuk yang aku pilih nie agak menyeronokkan dan aku nak cuba untuk lebih memahami apa sebenarnya yang ingin aku cari. Tapi agak mustahil untuk aku teruskan. Sebab aku jenis yang lambat dan biasanya otak aku agak slow untuk catch up benda2 macam nie. Apa2 pun, aku bersyukur sangat2 sebab akhirnya aku dah siapkan latihan ilmiah ini walaupun aku tahu sifu aku, Dr Jazimin agak ragu2 dengan latihan ilmiah aku nie. Tak kisahlah. Aku rasa aku dah ikut jalan yang betul dan kalau ada salah silapnya, aku budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.

No comments:

Post a Comment