selamat datang

SALAM

Perkongsian tulus ikhlas dari hati buat semua yang sudi menjenguk. Sekadar menambah pengetahuan untuk peringatan pada diri sendiri dan juga semua. Gilapkan ilmu yang ada, kongsi pandangan bersama untuk sama-sama membina hidup yang bahagia di dunia dan akhirat. Hulurkan pandangan anda secara peribadi untuk kebaikan bersama.

Monday, February 2, 2009

my teddy..

Comel tak teddy bear aku ni? Nampak mcm kecik je kan. Tp hakikatnya, aku nak peluk pun tak muat. Actually, ni hadiah bornday aku yg ke 23. Tak sangka umur aku dh makin meningkat dan nampak gayanya dh makin tua aku ni rupanya. Nak dijadikan cerita, aku terkejut sgt bila dapat hadiah nie. Nak tahu dari siapa? He3...agak2 siapa ye..? Cuba teka..Emm, aku terkejut sgt bila dapat hadiah nie. Aku tak jangka pn ada org yg akan bg suprise present kat aku. Rancangan nakal adik aku dengan.......Mesti korang tahu siapa kan. Dikesempatan ini, aku nk ucapkan jutaan terima kasih kat.......sebab bagi hadiah yg bermakna bagi aku ni. Terkejut ada, sedih ada, nak menangis ada, tak percaya pom ada. Yg pasti, mmg sebak didada. Aku amat menghargai pemberiannya. Terima kasih. Tahun depan jgn lupa bg lagi..He3

No comments:

Post a Comment